Zloty, rajdy, konkursy i wyścigi – czyli przegląd najważniejszych eventów branży moto

Dużą przyjemnością dla wielbicieli motoryzacji są wszelkiego rodzaju wydarzenia, gdzie mogą spotykać pozostałych pasjonatów tematu. Spośród zdarzeń dostępne są zloty, prezentacje konkretnych producentów, meetingi fanklubów, wieczorne przejażdżki konkursowe. Interesującym przykładem jest choćby zlot starych aut, ale również targi branży motoryzacyjnej.

Najpopularniejsze eventy branży motoryzacyjnej odbywają się raz do roku stolicy. To świetna możliwość, aby zapoznać się z propozycją producentów samochodowych z wielu części świata, uwzględniając również debiuty danego okresu. Zlokalizujemy tu wiele różnorakich firm i niejedno stoisko reklamowe, pokazujące ich propozycje. Stoisko wystawowe najczęściej umeblowane jest w takie detale jak lady reklamowe, zrobione z tworzywa, ozdobione logo poszczególnych wystawców. Mogą być one również podświetlane. Ważnym elementem jest także stand reklamowy który informuje o tym, co na danym stoisku jesteśmy w stanie odnaleźć. Ciekawym atrybutem jest ściana mobilna, która prezentuje wszelkie zdarzenia, jakie spotkają wizytujących na targach. Niejedno stoisko wystawowe zaopatrzone jest najczęściej w standy promocyjne, stosownym elementem są w podobny sposób lady wystawiennicze, na jakich możemy umieścić broszury i gadżety brandowe.

Targi takie najczęściej trwają cały weekend, tak by zdążyć zapoznać się z atrakcjami wystawców, jakich z reguły jest min. kilkadziesiąt. Częstokroć goście z zapałem robią sobie fotografie z nowymi samochodami, i wrzucają jako posty na swych social mediach. To też kolejna promocja targów, ale również jednostkowych wystawców. Stąd ważne, by za każdym fascynującym modelem, była postawiona ściana mobilna z logotypem. Na tego typu wydarzeniach nierzadko też pojawiają się degustacje, obowiązkowym punktem są również hostessy reklamujące modele konkretnych modeli. Oprócz prezentacji salonów, zwykle na tego typu wydarzeniach organizowane są równolegle wydarzenia towarzyszące. Są to m. in., przejażdżki, czy turnieje, gdzie pierwszą gratyfikacją zwykle jest wybrany model auta kilka dni. Te atrakcje są po to, aby zmotywować dużą grupę wizytujących. Realizatorzy targów muszą o to zadbać, tak by prezentujący byli zadowoleni i pragnęli dzierżawić stoisko reklamowe ponowie w przyszłym roku.

Tagi , .Dodaj do zakładek Link.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *